Subject: FW: 3. Rae ühendustee, Rambi 3833 sulgemine
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 12:14:03 +0300

Saatja: Jalmar Link <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 30. juuni 2025 16:20
Adressaat: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Joonas Vuntus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: 3. Rae ühendustee, Rambi 3833 sulgemine

Tere

Seoses riigitee nr 11 km 6,9–7,0 taastusremondi töödega edastan taotluse
koos kooskõlastatud skeemidega Rae viadukti rambi (nr 3833) sulgemiseks
ajavahemikul 03.07.2025 kell 21:00 kuni 05.07.2025 kell 06:00.

Rambi sulgemine on vajalik asfalteerimistööde teostamiseks ning on
kavandatud ühele ööle, sõltuvalt ilmastikutingimustest.

Tark Tee süsteemis uuendame liiklusinfo jooksvalt.

Lugupidamisega / Best regards
Jalmar Link | Teedevaldkonna juht
Mobiil: +372 51 901 500 | Eesti | Tallinn

  _____